ההזמנות באתר מטופלות ונשלחות לדרכן בכ -2 ימי עסקים בלבד ובהתאם לשיטת השילוח הנבחרה ע"י המזמין/ה. במידה ושיטת השילוח אינה מתאימה למוצר (כגון מוצר שביר, עדין או חריג בגודלו וכו') צוות האתר ייצור קשר עם המזמין/ה ויעדכן על שיטת השילוח בהתאם

ימי עסקים:

ראשון עד חמישי ואינם כוללים ערבי חגים, חגים, חול המועד וימי שבתון.
התייחסות ל"יום עסקים" הינה להזמנות אשר התקבלו עד השעה 12:00 בצהריים.

הזמנות אשר התקבלו לאחר השעה 12:00 בצהריים יחושבו כיום עסקים הבא.

מחיר המשלוח וזמני האספקה הינם בהתאם לאופן בחירת המשלוח בעת ביצוע ההזמנה באתר ובהתאם לזמני האספקה המעודכנים במסמך זה בעת ביצוע ההזמנה.

משלוח באמצעות דואר ישראל באופן "רשום" הוא בהתאם למהירות דואר ישראל ואין האתר יכול להתחייב לימי העסקים בהם יידרש למשלוח להגיע ליעדו.

האתר יספק את המשלוח לכתובת שצוינה בעת ההזמנה בלבד! אין האתר מתחייב לעמוד בזמני האספקה במידה ונדרש שינוי מיקום / כתובת ו/או לחילופין מידע שגוי או חסר שהוזן ע"י המזמין/ה

דמי המשלוח מצוינים בעת ההזמנה באתר ועם קליטת ההזמנה והעברת התשלום. 
הנהלת האתר מסיקה כי המזמין/ה הסכים לדמי המשלוח וזמני האספקה האמורים לאותו סוג משלוח הנבחר. 

הזמנה אשר הועברה לחברת השילוח (קרי הזמנה באספקה) ומכל סיבה שהיא החליט/ה המזמין/ה לבטל ו/או הזין כתובת או פרטי התקשרות שגויים – דמי המשלוח לא יוחזרו.

ימי העסקים לא יספרו במקרה של חוסר במלאי, מלאי פגום, מלאי הצפוי להתחדש, וזאת לאחר שצוות האתר ידע את המזמין/ה בנושא (בזמן של כ -2 ימי עסקים מרגע ההזמנה) ועד להודעת המזמין/ה כיצד לנהוג.

אספקת המוצרים, בכל צורת משלוח הקיימת באתר, הינה בתחומי מדינת ישראל בלבד ובכפוף לתשתיות המאפשרות אספקת המשלוח ליעד, סגרים, הגבלת ביטחוניות וכיוצא בזה.

אין האתר אחראי לנזק הנגרם בגין איחור ו/או ביטול המשלוח אשר נגרם כתוצאה מצד שלישי, כוח עליון, או אירועים שאינם בשליטת האתר או ספק השליחות. 

ט.ל.ח